مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:352020-12-22سياسي

فارس من| طراحی سوال های آزمون پیام نور و زمان پاسخگویی استاندارد کشوری است


طراحی سوال های آزمون های پیان ترم این دانشگاه استاندارد کشوری است و زمان مناسب برای پاسخگویی به سوالات در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش سوژه ای با عنوان انتقاد به امتحانات پیام نور مرکز فارس در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید و بر اساس توضیحاتی مبنی بر سختی آزمون های پیام نور مرکز استان، موضوع را از سوی مدیر روابط عمومی و رییس دانشگاه پیام نور استان پیگیری کردیم .

  محمد حسن سیف در این باره به خبرنگار فارس گفت: بسیاری از موارد مطرح شده توسط دانشجویان مربوط به آزمون های میان ترم بوده که البته موارد بررسی و اکثرا مرتفع شده است.

  وی با اشاره به اینکه در آزمون های پایان ترم هیچکدام از موارد ذکر شده وجود ندارد و همه براساس استانداردهای آزمون انجام می شود، افزود: مثل زمان کافی برای ورود دانشجو به جلسه، زمان مناسب برای پاسخگویی به هر سئوال، امکان بازگشت به سئوالات و مرور سئوالات قبلی و.

رییس دانشگاه پیام نور فارس، برگزاری مطلوب امتحانات در فضای آرام و توام با آرامش برای دانشجویان را سرلوحه مجموعه مدیریتی استان است دانست و ادامه داد: نمره میان ترم از اختیارات استاد است و اساتید گرامی می توانند براساس صلاحدید ملاک هایی را برای اعطای هشت نمره میان ترم به دانشجو از جمله تکلیف درسی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| طراحی سوال های آزمون پیام نور و زمان پاسخگویی استاندارد کشوری است

فارس من| طراحی سوال های آزمون پیام نور و زمان پاسخگویی استاندارد کشوری است